Wyraźnie najsłabsza część serii. Jeśli trójkę można było nazwać odgrzewanym kotletem, tak czwarta odsłona jest już zwyczajnym odcinaniem kuponów. Całe szczęście, że w końcówce całkiem sprawnie połączono to z pierwszą częścią, co oznacza, że więcej prequeli raczej nie będzie.
Film jest zwyczajnie nudny, bo to...
Jak dla mnie taki sobie parę ciekawszych momentów ale też chwilami trochę nudny zobaczyć można ale szału nie ma co zresztą można się było spodziewać....
Fajnie przedstawiona historia tej nawiedzonej babulki,pokazane zostało jej dzieciństwo,oraz jej rodziny.Zakończenie daje nam otwartą furtkę na kolejne części,choć liczyłem że ta już będzie ostatnia.Jednak twórcy nie powinni już dalej ciągnąć tej serii,bo to już raczej nudne by było...........
Świetny Tucker i Spencer :) fantastyczni. Rozbawił mnie moment jak Elis kazała Spencerowi iść z Imogine, a ona z Tuckerem :)
Kończąc mogę śmiało zachęcić do oglądania. Nie jest to film ani dobry ani zły. Plasuje się w mojej opinii jako przeciętny. Idzie się kilka razy przestraszyć, przez połowę filmu trzyma w napięciu, lecz z czasem gubi to i staje się nijaki.
Im dalej w las tym gorzej ostatnia część najsłabsza w sumie ogląda się ale nie wiadomo o co chodzi w tym horrorze niby straszy ale czemu ale po co nie wiadomo bardziej jak jakiś dramat rodzinny jak horror..mnie zawiódł
Jakby czegos brakowalo calej serii - niby jest dobry pomysl, sa nawet straszne momenty, ale ogolnie to nie to - ma sie jakis niedosyt, caly czas czegos brakuje. Podobnie jest w przypadku tej odslony. Obraz nawet wciaga, sa ciekawe i straszne momenty, jednak pozostaje maly niedosyt, czego brakuje. Film na dluzej w...
Na okładce filmu jest piękna Łysa baba
Dlaczego nie ma jej w polskiej wersji
Dlaczego
Kurczaki.
Dlaczego
Jak czytam o tzw. artystycznych horrorach to krew mnie zalewa.
Blair Witch Project, The Witch..., Zło we mnie. Błagam. Szanujmy się .
Co do Naznaczonego - to 4 cześć zdecydowanie najsłabsza. Waham się pomiędzy 3/10 a 4/10.
Jak czytam o tzw. artystycznych horrorach to krew mnie zalewa.
Blair Witch Project, The Witch..., Zło we mnie. Błagam. Szanujmy się .
Co do Naznaczonego - to 4 cześć zdecydowanie najsłabsza. Waham się pomiędzy 3/10 a 4/10.
Naznaczony: Ostatni Klucz może zadowolić najwierniejszych fanów franczyzy, szczególnie poprzez cameo łączące cały cykl w jedną całość oraz fakt, że kapitalna Elise Rainier dostała własną historię. Niemniej zarówno pod względem fabularnym jak i w kontekście straszenia, film Robitela sprawdza się dość kiepsko. Słowem, to...
więcejcałkiem spoko odsłona fajnie powiązana, choć i tak uważam ze jest to najsłabsza część cyklu, takie 7/10 a gdybym miał wybierać od najlepszej do tej, to by to tak wyglądało 3,1,2,4
Serii, którą bardzo lubię. Dlaczego zakończenie? Ano po pierwsze, sugeruje to "ostatni" w tytule. Po drugie, [potencjalny SPOJLER] film bardzo ładnie zapętla się do części pierwszej, która jak wiemy jest następna w kolejności chronologicznie [koniec SPOJLERA]. Po trzecie, widać lekkie zmęczenie materiału, chociaż jest...
więcej